Tips: mascaror



1. Yves Rocher Couleurs Nature Lash Plumping Mascara
2. Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils Luxurious Mascara
3. Isadora Build-up Extra Volume
4. DIORSHOW Mascara
5. IsaDora Flashy Curl
6. Yves Saint Laurent Everlong Mascara

Alla de här 6 mascarorna ger volym, alltså tjocka fransar. Det enda jag är ute efter. Har inte testat 1:an men den fick 4,5/5 av Amelia så jag tog med den, ska köpa den eller Isadora Build-Up nästa gång jag behöver ny mascara. Har just nu 5:an och den är GRYM! Man får kolsvarta, tjocka fransar och den funkar som en ögonfransböjare. Bäst är ändå Yves Saint Laurent men dom är dyra, inget jag vill lägga mina egna pengar på.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0