This day..

Har dammsugit HELA huset och tagit ut disken, äntligen.. Pappa kommer och hämtar mig 16.10, vet inte vad vi ska göra men det visar sig. Han var taggad på att käka pizza(eller mer taggad att JAG skulle äta pizza) men är inte det minsta sugen på mat just nu. Har ont i magen. Ikväll runt 7-tiden ska jag & Sanne VARA =) Det var ett bra tag sen! Hon har varit väldigt upptagen med en sak och inte haft tid så nu är vi back on track igen. Vi ska sätta oss någonstans med vattenpipan och bara enjoooy life, haha nja inte riktigt. Först måste vi köpa ny smak, äpple blir det. Jordgubb kostar 100 kronor mer och jag är helt pank just nu. Hursom, chill kväll blir det, MÅSTE egentligen plugga men det får hon hjälpa mig med sen ;)


Vattenpipa? Wtf..


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt seriöst, röker du? du behöver inte svara om du inte känner för dt, men svara helst..

2010-04-17 @ 23:56:21
Postat av: Anonym

Tänkte radera din kommentar först, men den här frågan lär ju komma upp så småningom ändå. & om jag svarar, vad gör det om hundra år?

Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan, ja eller nej. Jag röker knappt! Kan inte ens räkna om hur många gånger jag sagt "det är töntigt att röka" - och jag tar tillbaka det! Det är inte töntigt, det är bara JÄVLIGT onödigt. Varför liksom? Varför ta 8 minuter av ditt liv? Cigg ger dock många minnen, kan jag lugnt erkänna! Haha men, minnen till vilket pris? Jaja, kan väl svara både ja & nej. Jag röker inte konstant, nästan aldrig. Som sagt, riktigt jävla onödigt.

2010-04-18 @ 01:02:05
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0