Tattoo...?

Vill du tautera dig? MEN är under 18? Då har jaaaag ett tips.. Ifall ni inte vill göra hos någon oseriös dålig random tatuerare. Top Watch heter "dom" finns någonstans i Gamla Stan, vart vet jag inte, och inte adress heller. Bra va? Nej men man hittar väl ändå, sök på Google eller något, måste väl finnas där någonstans. Är inte riktigt säker på om jag ska tatuera mig, vet inte ens vad jag vill tatuera! Visst, jag kan massor av citat som jag älskar, men dom måste liksom ha en bakgrund. Inte helt random liksom. Så, jag väntar tills jag blir 18-22, någonstans där emellan. Men ett litet hjärta eller stjärna på foten skulle inte precis skada nu så kanske fixar det ganska snart, vi får se!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0