Stockholm Ice IMORGON!



Imorgon

• Sola
• Fixa mig
• Stan
• Sen Globen - Stockholm Ice

Imorgron drar jag och min syster på Stockholm Ice i Globen. För er som inte är konståknings-intresserade kanske det verkligen INTE lockar men som den konståkare jag är INNERST inne(när man blev BRA slutade man..) så älskar jag det. Det är så mycket mer än bara skridskor och "fina" klänningar. Saknar det men livet fortsätter, haha =) Aja, syrran bjussa på en biljett och EVGENI PLUSHENKO KOMMER VARA DÄR!!!!!!! Alltså på riktigt det är SICK att få se honom IRL! SYND att jag inte har en systemkamera då, ELLERHUR PAPPA!? Eller han är ju inte ens i Sverige..

Hursom, morgondagen kommer bli en BRA dag för mig. I can feel it ;)



Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0