Sova, sleep, dormir(franska skills)

Somnade halv 9 igår. Vet ni hur jävla skönt det var eller? Har inte sovit ut på ett bra tag. Har försovit mig men inte riktigt sovit ut, inte helt. Men idag gjorde jag det. Om man är trött, då ska man inte plåga sig själv genom att vara uppe? Sov bara. Vakna tidigt på morgonen istället om det är något du måste göra som du inte gjorde på kvällen. Var pigg hela dagen idag. Annars går jag runt och är helt omänskligt trött i skolan, om man nu kan vara omänskligt trött.. Whatever..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha dormir är sova på spanska :) Inte franska.

2010-04-27 @ 18:37:11
Postat av: Anonym

Nämen är det smarta barnet ellääääh? Vissa ord är likadana på franska och spanska, försök ej lära mig :)

2010-04-27 @ 18:45:53
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0