Sommar 2010!

Sommar, vissa tänker bara "INGEN SKOLA!!!", för andra innebär sommar, resa, sommarjobba, sena sommarkvällar, festa with no limits, bli brun as hell - bara leva liksom. Så då är frågan vad ska man göra i sommar? Jag har lite planer(som jag ALLTID har 2 månader innan skolavslutningen men wtf, vill ju ha något att se fram emot.)

• I juni = utomlands med mamma, vart vet vi dock inte än, 1 vecka.
• Fyller år i början av juli, vet inte vad jag ska önska mig! Inte moppe, vill hellre ha betalt körkort + bil när jag fyller 18!
• I mitten av juli(någonstans där) blir det Montenegro, Sanne SKA med, så galet nice. Dyka, klättra, vattenskoter, vattenskidor - ska fan testa allt! Sen ska vi till Belgrad också, 2 veckor, om inte mer.
• Finland ska jag också till, min mammas kompis har en egen ö med båt, pool osv. Så vi ska dit och vara där ett tag.
JAG VILL TILL RYSSLAND! Men det är så äckligt varmt i Ryssland på sommaren, man pallar liksom inte vara där. Gå runt och svettas hela dagarna är inte nice, men deras KAFEER! OSLAGBARA! Här i Sverige stängs liksom alla kafeén runt.. 10? I St Petersburg stänger dom fan runt 5! Vet ni hur nice det är att runt 12 få en impuls och gå och fika? Awesome. Sen har vi släkt och massa kompisar där och det blir ju inte sämre för det.. Kanske ska med pappa till Ryssland framöver men kommer nog inte få följa med för mamma..
• & sist men inte minst, sena sommarkvällar, bada, sola, shoppa, spela fotboll & tennis, sitta på ett mysigt kafé i Gamla stan i solen med en glass och Cola, älskar svensk sommar(när den är som bäst) - i sommar ska inte en jävla dag gå till spillo. And I mean it.

& ska lägga till, sena sommarkvällar är inte = hej jag är en liten fjortis med noll gränser som ska kröka hela sommarlovet, det kommer bliw sååååw bäst. Haha, pass på er =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för framtidsplaner ? :) asså vad ska du bli när du blir stor osv ?

2010-04-11 @ 19:01:21

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0