Skola är helt OK.. Trots allt..

Va hääääänder betong Sverige? I know ur sleepin'. Lyssnar på Lil Wayne's senaste album, as tööööngt. Imorgon(eller ja.. idag) måste jag plugga. Ni vet inte hur mycket det är.. Ärligt så, vill jag inte veta själv.. Det är ergonomi, klassiska sagor(jag går i 8:an?!?!), älskade matematik♥(mycket, MYCKET ironi i den meningen), vad har jag mer? JUSTE, det härliga(svåra, onödiga, jobbiga, omöjligt lärda) språket franska. Jag var bäng när jag valde franska som första val. Jag svär.


Längtar till jag sitter vid skolbänken igen ♥ så fina sönderklottrade kalla klassrum som vi har liksom, hur kan man låta bli att inte längta!?


Kommentarer
Postat av: sofia

Paulina, vill inte sänka din gladhet i det vi har fått över lovet.. ( vet inte om man kan säga så, men whatever) Men vi har tyvärr NO skiten också.. Om ljud, det ska i för sej vara inne på fredag. Men aa.. Just so you know.

GOOD LUCK! Love you<3

2010-04-09 @ 09:38:21
URL: http://sofiia.devote.se

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0