Ska strax ut..

Har ätit middag och sen bara suttit och lyssnat på musik osv. Idag orkar jag inte gå ut, och med ut menar jag ut UT, y'all feel me? Ska på en promenad men det räknas inte som "ut". Lite dålig förklaring sådär men det får duga. Har ont i magen utan någon anledning men det är man ju van vid.. TACK MORSAN! Frågade precis om hon hade laktosfri gräddfil men INTE HADE HON DET. Inte konstigt, känns som om jag ska spy. Nu är hon ledsen och ber om förlåtelse varannan sekund, älskling. Ska hursomhelst ut på en promenad, ibland känns det som om jag faktiskt får mindre ont i magen av att vara ute och andas frisk luft? Det märker vi. Ska först bara ladda in några nya låtar till min iPod & sedan ska jag ut.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0