Side, Turkiet









Hit kanske vi ska i sommar! Hoooow nice!? Sen får man ju räkna med att havet inte är SÅDÄR perfekt irl. När jag var i Alanya för 2 somrar sen så hade jag största förväntningarna om havet, liksom trodde jag skulle komma till Thailands hav. Men nej, så fint var det tyvärr inte. Synd att dom redigerar haven så sjukt mycket, men vad gör man inte för att locka turister? Vi går ju trots allt på det ;)

Hursom, Turkiet eller Kroatien(precis som förra sommarn!?) blir det. Grekland är överstruket, deras hotell är ju HELT RISIGA!! & det är ju JAG som godkänner hotellet i familjen så Grekland? Hell no. Turkiet är grymt! Men frågan är om inte Makarska Rivieran(Kroatien) är bättre? Jag var i Dubrovnik och havet får väl.. 3,5/5 av mig. Rabac "del av havet" är PERFEKT!

Här är iallafall Makarska Rivieran:



Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0