Questions


Svar: Tjena, det gjorde inte ont, eller lite men bara för att jag hade dragit ut 2(NOTERA, 2!!!!) tänder några dagar innan och som fettot åt jag och fick en infektion så tandköttet var svullet, men förövrigt så gjorde det knappt on. LUGNT VÄRT DET!! Eller det vet jag inte nu, men 4 av mina framtänder är redan raka. AWSM! & OM jag skriver saker som "hatar tandställning blabla" är det för att jag älskar att klaga, måste alltid ha något att klaga på. Tyvärr..


Svar: Hopprep, ROCKRING, springband & till dom här övningarna - riktigt bra musik. Rolig träning kan också vara sporter, när man tränar en sport tänker man inte så mycket på kalorier egentligen, mer på att bli bättre. Så du har kul, blir bättre, får snyggare kropp, MÅR bättre.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0