Piercing i tungan?



Kom hem för någon stund sen. Har legat och degat i sängen, hooooooow nice? Det är frågan. Så skönt att vila, har varit duktig i skolan den här veckan, engelska till imorgon men det är eaaasy. Ligger och lyssnar på musik, tar fula webb-bilder och SÖKER PÅ FOLK SOM TAGIT TUNGPIERCING OCH HUR DET KÄNDES!

Läsare, har någon av er tungpiercing!? Jag är så fucking nervös, ligger fan och darrar. VÅGAR INTE! En NÅL genom min TUNGA!? Blir svimfärdig. Tycker dock inte att navelpiercing gjorde så ont, mer en "skön" känsla. & ja, jag har tandställning och jag bryr mig inte om det blir "fult", så länge jag tycker det är fint så.. =) Så, min fråga till er, SVARA SNÄLLA! Gjorde det ONT!? På en skala 1-10? 10 är HEMSKT ont.

Vågar inte, men VILL. & säg inte att det är "ute" att ha piercing i tungan, finns inget bäst före datum ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

att ta hålet gör inte ont, typ bara ett stick men svullnaden gör ont :)

2010-04-22 @ 18:06:33
Postat av: Anonym

att PIERCA sig typ 2, de gör INTEEE ont ! men självaste svullnaden är typ 4, inte alls farligt !

2010-04-22 @ 18:39:03
Postat av: :)

Jag tog min piercing för cirka 1 månad sedan, kan bara säga att DET ÄR VÄRT DET!! Å vem fan bryr sig om att du har tandställning, inte blir det fulare för de, hare

2010-04-22 @ 19:15:23
Postat av: Anonym

Det gör inte ont att ta självaste hålet. bara obehagligt. Men det är dagarna efter som är jobbiga. för då göre ont

2010-04-22 @ 21:28:47
Postat av: Anonym

Det är som en viss punkt i tungan som det inte gör ont på, så dräför gör det inte ont. Men svullnaden gör lite ont och jag fick lite problem att äta i en dag. Men inte ont, och det blir oxå lätt infekterat så tänk på det :)

2010-04-22 @ 21:52:56
Postat av: Anonym

haha, typ 8

2010-04-22 @ 23:44:58
Postat av: louise

vart skulle du ta någonstans isf? :)

har de någon hemsida?

2010-04-23 @ 16:34:42

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0