Min bästa, bästa vän

Sanne, min VÄN. Min själsfrände, barndomsvän, GRANNE, idiot, kaxiga snorunge, medbrottsling, gammaläcklig-gubbe-magnet, livsglädje, heterosexuella bög, min pippe, dansk/tysk/belgiska kvinna, fru, barn, man, kusin, bror, svenska blatte, illaluktande fullis. Du är kort sagt: min bästa vän.

Vår vänskap är så obeskrivlig. Vi är så olika, men så lika. Som en bög med en lesbisk, handkräm och tvål.. Haha. Från vaggan till graven(du dör först), dina äckligt dåliga skämt som man dör av garv(och sedan återuppstår) av. Du är så äcklig, så olaglig. Men ändå så fin och så bäst. Så idiotisk, blåst. Men ändå ett geni och streetsmart. Du är som mjölkpaketet med så lite mjölk i att man slänger den i papperskorgen. & som den nya hårinpackningen som står uppe på hyllan dit man inte når, men bara MÅSTE ha. Du är som en fake Louis Vuitton väska. Som en stjärna på himmelen. Du är som min mobil. Jag kan inte leva utan dig. Kan inte gå ut utan dig! Måste ha dig vid min sida. Du är verkligen som min mobil, när jag är sur så kastar jag dig i väggen, men du är lika snäll mot mig ändå. Du är som den ÄCKLIGT IRRITERANDE lillebrorsan som jag aldrig fick. Som världens finaste låt. Du är kort sagt: mina bästa, bästa vän.

Jag vet att du sitter och ler just nu, jag ser ditt äckliga leende framför mig(hahaha skoja, du är det finaste jag vet!). Jag ser dig. Typ. Sitter du i köket?


Utan dig är jag noll. Du är mitt karbondioxid, vad det nu är...


Kommentarer
Postat av: sanne aka gammalt mjölkpaket?"!?!?!

I LOVE U MIN EFTERBLIVNA KUKÅSNA SOM MAN BARA VILL HUGGA EN YXA I! ÄVEN FAST DU ÄR ÄCKLIGT FUL IBLAND SÅ ÄR DU DET FINASTE JAG HAR SETT MED DINA UBERSEXIGA BRILLOR PÅ CHATROULETTE. DU ÄR ELEN I PLATTÅNGEN, DU ÄR MITT ALLT. I FUCKING LOVE U MY DVÄRGFRIEND. HIHI POSS<3333333333333333333333

2010-04-21 @ 23:28:31

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0