Läxhjälp - VRE education

"Nu kan Stockholms högstadieelever få läxhjälp efter skoltid. Men det är inte gratis. Ett terminskort på Läxhuset kostar 3.000 kronor. – Vi har lagt oss på lägsta möjliga nivå, säger Charlotte Alkeborn, vd på Vre education till Stockholm City. "

Hur bra är inte det här? 3000 spänn, det är ju fan ingenting! Vre education är "gjort" av Viktor Rydberg's gymnasium tror jag(eftersom min syster gick på VRG) hon kommer ju säkert få ett jobb som en som hjälper en med läxor, så smart som hon är. Jag ska LUGNT skaffa ett sånt terminskort! Då kommer man igång mer i skolan b.la. & det är aldrig fel..

Förresten, visste ni att jag SKA börja på Viktor Rydbergs gymnasium, utan tvekan. Ska håva in 300 poäng sen ska jag söka dit, och kommer jag inte in där, ja då vet jag inte vad jag ska göra. Vill inte gå i nån j*vla förort med förortsbarn, boooooring! Stan ska det vara! Fast först: bra betyg. Snart: skola..

Källa:http://www.alltombarn.se/tonar/1.15077


Kommentarer
Postat av: melinda

jävlar, 300. då måste man väl ha MVG i typ 13 ämnen ;o . satsa ;D

2010-04-19 @ 18:45:07
Postat av: Anonym

Sv: Hahaha I will ;)

2010-04-19 @ 19:02:02
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0