Kråksången - Promoe


Sveriges bästa låt? Det måste vara den här, några med Kartellen, Ken ring & några till. Kan lägga upp de med tiden men den här, den är fan obeskrivlig. Det går inte ens att beskriva med ORD hur bra den här låten är. Lyssna ba!

Sjung för allt du är värd
Du vet väl att du är värd det


Vers 1:
Ibland jag sjung jag kanske för högt för jag hetsa upp mig
Nasal och jävlig ville höras så jag spetsa rösten
Ibland rodnar jag innan orden ens träffar luften
Nervositeten torkar ut munnen men jag älska törsten
Hungern glöden mina bröder jag älskar truppen
Oavsett vad som händer kommer Looptroop alltid va bästa gruppen
Jag älskar orden så jag skrev för mycket text men fuck it
Måste spotta på jorden för att nåt ska kunna växa upp sen

Refräng:
Så sjung för allt du är värd i världens kallaste värld
Jag snackar inte om vädret
Ta reda på vem du är gör nåt du kallar ditt verk
Det kommer alltid va med dig
Och sjung för att du är kär för allt vad tyglarna bär
Du vet väl att du är värd det
Sjung om allt du som bär in och utom din själ
Kompis jag tycker det klär dig

Vers 2:
Och när jag dansar framför spegeln var jag kanske feg men/
Det kändes som jag hade det grymmaste movesen och tightaste stegen/
Hetaste rimmen i drömmen kunde jag fightas min egen skugga
På roliga timmen börja jag bajta mitt eget tugg av
Run DMC men jag vakta min egen tunga
För det var bara vi, plus några till writers på hela plugget
Några höll ihop på brottens bana var vi förbundna
Ville förändra, våra föräldrar sa vi var för unga
För att ränna på stan och jag skämdes som fan den där dagen
När farsan kom o hämta hem mig från biljarden
Finnig ungdom på glid gled runt i den nattliga staden
O det var bara vi så jag sa fuck it jag tar den
Om backen med sprit och TVn från hotellbygget i skrapan
Sen åkte vi dit jag lärde mig älska, lärde mig hata
Men hur fan kom jag hit?
Med truppen från Sydafrika till Japan
Med rap över beats finns ingenting som inte jag kan

Så sjung för allt du är värd i världens kallaste värld
Jag snackar inte om vädret
Ta reda på vem du är gör nåt du kallar ditt verk
Det kommer alltid va med dig
Och sjung för att du är kär för allt vad tyglarna bär
Du vet väl att du är värd det
Sjung om allt du som bär in och utom din själ
Baby jag tycker det klär dig


Vers 3:
Så låt mig bjuda till dans
Jag sjunger hellre än bra o hellre dåligt än inte alls
Om det pirrar i magen skiter jag i om det är lite falskt
Lite skit rensar magen och jag rensar min hals
O tar mig ton mot elitister o besserwissers som sen sitter tyst
När deras liv ska besjungas hörs inte ett knyst
För det kanske skulle bli fel eller fult - hemska tanke
Han härskar t o m när det är slut - svenska jante
Men jag sjunger inte för kung eller fosterland
Det jag sjunger det måste fram, ja
Sjunger inte för kung eller fosterland
Det jag sjunger ba måste fram, så

Så sjung för allt du är värd i världens kallaste värld
Jag snackar inte om vädret
Ta reda på vem du är gör nåt du kallar ditt verk
Det kommer alltid va med dig
Och sjung för att du är kär för allt vad tyglarna bär
Du vet väl att du är värd det
Sjung om allt du som bär in och utom din själ
Kompis
(Baby) jag tycker det klär dig x2

Det här är HÖJDEN AV EARGASM!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0