Jag TIPSAR!



• Om du lätt får finnar eller utslag i ansiktet så..
Varje gång du tagit bort sminket, skölj ansiktet med iskallt vatten. Ni vet sådär kallt att man nästan får ont? Då ökar blodcirkulationen i ansiktet. Det funkar verkligen, gör det varje kväll!
Hur sjukt skönt är det inte att ligga i en varm säng på morgonen och sträcka på sig? Kör en morgon-gympa varje morgon så blir du garanteeerat piggare resten av dagen! Det är bra för kroppen också..
Har du ont i huvudet så..
Ska du massera tinningarna - tryck inte för hårt. Därefter ska man dra "tillbaka" luggen, ifall ni förstår? Som om ni ska sätta upp en "slickad" hög toffs. Dra så att ögonbrynen liksom "lyfts".
Är du på allmänt dåligt humör, trött men orkar inte sova och grinig..
Drick ett glas kallt vatten, sätt på dig BEKVÄMA kläder, sätt upp håret, lägg dig i sängen och sätt på någon bra låt eller film. Jag kör dock på djupa andetag och skrik och slag men det första alternativet lockar nästan mer..
Är du pank men MÅSTE sola så..
Ska du gå till hallen hemma hos dig och rota i VARENDA jackficka. Tro mig, skulle jag rota VARJE dag i min systers & föräldrars fickor skulle jag fan vara miljonär! Haha, enkronor, femmor, tjugor och tior. Har du tur hittar du 50 lappar, hahaha.
Är du allmänt lat och har RIKTIGT svårt att lyfta på asset och börja på någon rolig sport så..
Ska du ladda iPoden/mobilen med MASSA bra låtar och ta en lååång promenad. Men drick 1 stort glas vatten innan. Du kommer INTE ångra dig när du kommer hem.
Är du trött på ditt utseende, sitter & googlar på modeller hela dagarna och är rent ut sagt äcklad av dig själv så..
Ska du kirra ett papper & en penna och skriva ner exakt ALLT som du stör dig på. Naglar, hår, fötter, ben osv. Jag är inte en "var stolt över dig själv - du är fin som du är" bullshit människa. Man kan GÖRA sig snygg. Gå & sola, färga håret, köp löshår, nya kläder smycken skor, noppa ögonbrynen. Gör dig själv nöjd. (Vissa blir dock aldrig nöjda och då måste ni ta och söka hjälp.. Erhm.. Jag..)


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0