Invandrarmorsor...



Laddar upp den här videon igen. Jag & syster satt och as garva åt den här nyss. Det här är humor rakt igenom. Blatte morsor. Jag trodde min var den enda. Hahahaha. En svensk skulle aldrig, ALDRIG uppfatta. Jovisst, skratta åt det. Men det är liksom inte samma sak. Det här med när man är liten, kort frisyr, ser ut som en kille, bröllopsklänning, det är så JAG, min familj.

Det här med att man inte städat rummet, MIN MAMMA - ALLTID, BOKSTAVLIGEN ALLTID ska hon gå runt 20 minuter efter och man hör fortfarande att hon mumlar om att jag bor i en container. Den här Gina, hon prickar så RÄTT. ALLT stämmer, ALLT. Att mamma ska prata med dom i kassan och man liksom ställer sig lite längre ifrån & liksom "det där är inte min mamma, hon eh.. kommer" så ska min mamma börja diskutera med kassörskan.

& utvecklingssamtalen. ALLTID, jag helt ärligt tror hon inte sköta skolan för hon inte sover!! Alltid sitter vid TV, data!! Man ba alltså, varför berättar du sånt!?

& DEN HÄR MUSIKEN SOM LÅTER SOM VALAR SOM FÖRSÖKER SAMTALA. "Det där kunde varit du som sjöng Paulina!!" - "mamma det räcker, det låter inte ens bra" - "JO, det kunde varit du!!".

AnaGina - det måste fan vara världens skönaste brud, hon är så ÖVERDRIVET klockren!

Invandrarmorsor är fan dom bästa.


Kommentarer
Postat av: regina

haha inte bara ivnandrarmammor, det är så min pappa xd

2010-04-18 @ 17:49:15
URL: http://rgina.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0