I'm sooooorry..

Har varit VÄLDIGT off, jag erkänner. Men jag har inte haft tid. Igår var jag på teater med klassen från 19.00-22.00, syrebrist i teatersalen så mådde riktigt dåligt efter, kom hem och somna med en gång. Imorse försov jag mig jag med 2-3 timmar, men fan vad jag behövde dom där timmarna för att orka dagen. Varför ska man börja klockan 8? Ärligt, det är för TIDIGT. 9 varje dag? & sluta 3? Det är väl ändå ganska rimligt? Visst man kanske får SMÅ läxor lite då och då, men hellre det än att vara dödstrött en hel dag? Folk tänker inte alltså. Bara för att rektorn är morgonpigg betyder det inte att alla andra är det!?


Förövrigt så funtar jag på att skaffa en sån tatuering? Inte sådär jättesynlig men det är inte precis det jag är ute efter, vi får se. Ska tatuera mig nu i maj eller efter sommaren.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0