I-landsproblem

Jag är 162 cm lång. Det är hemskt. Alltså, det räknas väl som DVÄRG!? Ni som är kortare, ta inte åt er, bara jag som måste ha något att klaga på. Men allvarligt det är ju fan.. kort? Mamma kommer alltid med sitt "gå till simhallen & simma! Då blir du iallafall någorlunda lång.." - USCH! Simma!? Det är äckligt, tänk allas urin(hehehe ska äckla er), bajsrester(HAHAHA FÖRLÅT, KAN INTE SLUTA), och svett och sånt, EUW!? Men... måste. Vill inte vara dvärg, man ser ihoptryckt ut.. Awesome, sen när jag är 20 bast, ska gå ut och festa så är alla långa och snygga så går jag där ihoptryckt tjock dvärg. Awesome readers. AWESOME.


Jag på skolfotot i år ;pPppP


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHHA paulina.. mår du bra?

2010-04-22 @ 07:20:40
URL: http://sofiia.devote.se

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0