Gooooooood morgon



Gomorron mina READERS!

Ligger på golvet. Yeye, ni läste rätt. Ligger på en stooor tjock madrass(mamma ska köpa ny, hon tyckte inte den här var bekväm och den är typ.. ett halvår?) så tänkte "VARFÖR INTE LÄGGA DEN MITT I RUMMET OCH SOVA PÅ DEN!?" TÄNKT och gjort. Har inte sovit såhär bra på länge, har iochförsig tagit en sovmorgon idag(dvs försovit mig) och jag är ganska utvilad. Har så jävla ont på vänster sida av, vad ska man kalla det.. vänster sida av revbenen fast lite längre ner. Kanske en liten anledning till att stanna hemma & sova idag? Nä. Snart ska jag dra på mig några kläder och sen bär det av mot min fula äckliga vackra älskade skola. Ha en bra dag, jag slutar 4. Kan det bli bättre?


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0