2012 - Jordens undergång

Jag har suttit i 25 minuter nu och är inte ens HALVT klar med första frågan. Jag orkar inte. Jag bryr mig inte om longitudinella vågor och om det mäts i decibel. JAG. BRYR. MIG. INTE. & jag kommer INTE stå och tänka "nämen, det blixtrar!!! och eftersom det tar 3 sek för ljudet att komma hit så är blixten bara 1 km ifrån mig!!!!". Så. Onödigt. Tråkigt. Men det är betyg och jag tänker inte låta min lathet vara ivägen, not this time, haha.

Nu till något annat. Världen kommer garanterat gå under 2012. Jag är BOMBSÄKER. Jag menar, det som hände i Haiti, vulkanen på Island? Det är inte vanligt. Vulkanen fortsätter bolma, alltså spruta ut sig lava, det skulle slutat för länge sen, det här börjar fan bli allvarligt! Maya-folket kan inte ha fel, 2010 21 december, den dagen kommer vi gå under. Det känns så äkta. Jag vill inte påstå att det är människornas fel, fast det är väl det.. Vems fel skulle det annars vara? Vi fick så många chanser, så många varningar.

Men, man vet ju aldrig. Kanske är det här "naturens sätt att säga ifrån på". Eller så är det bara jag som snackar bullshit. Det händer ganska ofta, ni får leva med det. Men jag VILL INTE DÖ! VILL INTE! Jag kommer fan bara 17 år då, jag kommer inte ens hinna bli 18!?

"Jordens undergång" - shit, jag ryser av att läsa det. Vad kommer hända 21 december? Översvämning, bomb, storm? 

"The world we know is about to end"

*HOPPAS jag kommer gå in här på bloggen 2013 och garva åt det här inlägget, we'll see..*


Kommentarer
Postat av: Jelena

Tror fan också att jorden går under då... :(

2010-04-18 @ 13:44:30
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0