TV, Cola & data

Yo readers...

Ja.. What to saaay? Har suttit hemma i vardagsrummet & degat. Christine på TV, så det är nice ändå.. Inte lika tråkigt som imorse. Blev väckt klockan 09.00 av Anna och vi drog till vårdcentralen, blodprov & sånna grejer. Jag har ingen infektion, det är iallafall säkert! Men något är det iallfall.. Så jag & mamma ska till Astrid Lindgrens barnsjukhus(?) vid 5-tiden och kolla upp det.


Dock så mår jag bra just nu, men det är bara för tillfället. Efter besöket drog vi och åt på McDonalds. Var hemma vid.. kanske 12.00! Som sagt, bara suttit hemma i vardagsrummet, haha! Just det, träffade pappa på sjukhuset också, wtf? Gaahh.. Han är så bäst by the way, mamma & Anna med..

Nu ska jag hämta lite Coca-Cola i köket & köra lite M. Kart Race på TV, how nice? Kanske ska köra live mot bästavän också, hon är ju också hemma!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0