Lite om helgen + idag!

Söndag!

Jag har hinnut plugga, äta & bara suttit vid datan! En grymt skön söndag är det iallafall. Imorgon är det skola, slutar klockan 4! Mamma fyller år också. Ska fixa lite saker inför imorgon, måste köpa en stor bukett till mamma också.. Pinsamt & åka hem med den men vad gör man inte för morsan..

I fredags hade älsklings Malin tjejmiddag, GOSH det var så mysigt brudar! Dansade galet, pumpade musik och sen satte vi oss på altanen med filtar, ljus och massa godis & läsk och bara snackade. Jättemysig kväll, verkligen! Grattis igen Malin baby, du är bäst!

Väntar på att Sanne ska komma hem nu, ska ut & chilla galet... ;-) Men medan så ska jag fortsätta plugga liiite i min underbara mattebok... 6:ans mattebok... HAHAHA! JA, jag går i 8:an. Missade bara nästan hela 6:ans matte så det blir som repititon, sedan blir det tillbaka till 8:ans och SATSA PÅ MVG! =)


Ha-ha, I know you love it!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0