Im SO back...!

Im baaaack!
 
Något att fira elle? ;-) Äeh, skoja. Har inte hänt någonting i princip.. Bara chill veckor livet ut...! Så sjukt avslappnande dagar vi har och sedan träningar på kvällarna, nästan varje, LIFE IS SO NICE! Har haft det grymt skönt när jag inte bloggat, liksom ingenting att tänka på...? "Åh måste blogga idag osv. osv.". Fast det är dock då mina tankar går överstyr.. Rätt som det är blir Jultomten pedofil och haffar barnen i sin j*vla säck, you name it.

Idag var det nice, fredag.. Finns inte så mycket mer att säga, slutade 13:05. Köpte ett par jeans, hem, äta/data, träning, hem, data/äta, äta, data, äta, data, äta, data, blogga. Haha haha. Måste egentligen lägga mig hyffsat tidigt idag, träning 9.30 imorgon, KATASTROF!!!!! Men what to do? Inte tänker jag skippa träningar i mitt liv mer.. Eller alltså... Inte medvetet...


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0