Hemma sjuk...!



Ja.. Har suttit hemma hela dagen! Vaknade 05.00 låg & degade/mådde skit, sedan fick mamma ta hand om mig en stund & jag somnade vid halv 7 igen & vaknade 13.00. Galet mycket sömn fick jag med andra ord, skönt! Mår fortfarande illa och ont i magen men whatever!

Blir ingen träning för mig idag tror jag. Får se...! Kanske mår bättre mot kvällen? We'll see. Förvörigt så händer det inte någonting mer idag, gaahh.. Det är ju måndag! BORING! Ska nog bara ta hand om mig resten av dagen, ansiktsmask, noppa ögonbrynen osv. osv. Ni vet sånadär tråkiga saker..(Hahaha, vet att 90% av alla brudar älskar det men vaf*n..)


Kommentarer
Postat av: F

ofta det är tråkigt?! D':

2009-09-21 @ 23:24:30
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0