Helgen...!

Sååå.. Sööööndag..

Nice! Skola imorgon, ha-ha woho! Helgen har varit avslappnande och jag känner mig iallafall rätt utvilad nu! I fredags chillade jag bara med Sanne lite och på lördagen var det träning tidigt och sedan in mot stan och leta efter grejer! Köpte bara 1 t-shirt och armband =) Hittade inte den stickade tröjan från H&M som jag velat ha så jag & mamma beställde hem den på nätet idag istället.

Så.. Vad händer med resten av söndagen? Förmodligen plugga eftersom jag ska börja ta tag i det här nu och jag hoppas det kommer att gå riktigt j*vla bra! För vill man så kan man, right? Är inte säker om jag verkligen vill *haha* men jag måste.. Franska, NO & SO blir det idag alltså.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0