Kör en "hiss&diss.."

 iPod! Musik non stop och snygga är dom också. Nice!

 Regn = höst = MYSIGT! F*n erkänn.. Det kan vara riktigt nice ibland men (oftast) så vill man slippa regnet!

 Klockor & smycken, framförallt klockor. LOVE IT! Helst stora & (dyra) haha ;) Nej men, har alltid älskat klockor. Fint nu i höst till stickade tröjor osv. osv. =)

 Äkta vänner, ah okej dom är väl med på hiss listan hela tiden men, gaahh.. LOVE THEM!

 Bloggare som är de dom är. Kenza, Blondinbella & Foki till exempel och inte behöver leka någon annan för att få fler besökare. C'mon "var dig själv, alla andra finns redan.."

 Sovmorgon/håltimme/korta skoldagar, THAT'S LIFE!

 Höstkläder.. Uggs, stickade koftor, tights, halsdukar, vantar & pälsmössor. Måste btw be pappa köpa en pälsmössa till mig i Finland. ÄKTA VARA OFC! Usch, fake är inget vidare..

 Solarium! Men inte för ofta =) Älskar att vara brun, speciellt på hösten.



Folk med förj*vla mycket luft. Som tror dom är något, hahaha. Spottar på sånna j*vlar =)
Kort mörkt hår =( We all hate it..

♦ Försenade bussar eller bussar som inte kommer, KISS MY ASS!

"JAG kom på mjukis-dressen" haha men SNÄLLA, WHATEVER!? Jag har förf*n haft mjukisdressar sedan 1995 förf*n det är ett PLAGG! Så patetiska hela bunten. Att man ens orkar sitta & posta 1324 inlägg om att det var "
JAG"
som kom på mjukisdressen, GINATRICOT kom på den, scchh nu!

Svenska Hollywoodfruar, so lame! Den där Anna Anka också, lyssna bara på efternamnet. Sjukt program som människor sitter och kollar på med en stor popcornskål och fascineras av andras liv.. Get a life.


Kommentarer
Postat av: Yasse

jag har kort mörkt hår hihi;_;

2009-10-01 @ 14:30:47
URL: http://forthoose.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävlar vad man kan härmas..

2009-10-01 @ 14:34:09
Postat av: Anonym

2009-10-10 @ 12:09:48

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0