Tv kvääääll...



Tv ikväll idag råå.. Men det är nice. Gick inte på träningen idag. Hade så jävla mycket att plugga. Franska, MATTE, Svenska, Ryska.. OMG! Glömde Svenskan, artikeln och SO:n nu kom jag på.. Jaja, får ta & göra det någon annan dag. Orkar inte mer, shit folket. Och Svenska boken man ska läsa är sömnpiller, jag svär. Har försökt läsa 4 sidor i den, men jag somnade alla 3 gånger jag prövade. Helt ärligt, man måste läsa den mitt på dagen? Risk för djup sömn annars...

Ska göra te snart, har mått bättre på sistone av kamomill-te:t även fast det smakar skit, men hellre den än må skit och åka fram och tillbaka mellan hemmet och akuten, aight? =) Det blir ALLTID för mycket text i mina inlägg. Gaahh..


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAPUNA SÅ JVÄLA ROLIG :D <3

2009-11-25 @ 13:18:43
URL: http://sweigel.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0