Onsdag..

Folkeeet =)

Seg dag idag, men rätt snabb. Har haft så sjukt ont i magen, drog hem innan musiken för att käka lite medicin men inte fan hjälpte den. Tillbaka till skolan, idrott. Pallar inte killarna i klassen, skiter i om dom ser det här. Ska be pappa snacka med dom eller säga åt min bror att snacka med dom. Whatever. Drog till centrum med Sanne och Laven efter skolan, Laven handla lite saker och jag mötte upp pappa, behövde mer medicin. Så.. Nu har jag 2 paket iallafall.

Ska nog bara ligga i sängen resten av dagen, eller framför tvn. Plugga lite och bara chilla. Ska inte äta någonting mer idag, vatten + Novalucol. Ska till Södersjukhuset i helgen antar jag. Det går fan inte över.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0