Onsdag..

Tjo bloggen :)

Har suttit hemma sen.. 6 eller något. Efter skolan drog jag, Felicia, Sanne, Frida Ewe & Laven till stan och chillade, köpte presenter till Emma och åt. Jag köpte 1 bh och 1 klänning också så ah, nu var det gjort. VILL INTE HA BHN :@ Men har tappat kvittot så whatever. Små pengar! ;-) Hahaha...

Aja, imorgon blir det museum om Salvador Dali, har redan varit på original museumet i Barcelona, OH MY GOD, COOLT!!!! Skoja folket, skoja. Fast jag har vart där. Faktiskt. ;-)



Vet att mitt rum är fett rent och mys, schhh :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför visar du typ aldrig ansiktet i bilder? :)

2009-11-12 @ 21:10:56
Postat av: Paulina

Haha för jag är förjävla ofotogenisk.. :)

2009-11-13 @ 17:38:55
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0