Morgoninlägg..

Tjena bloggen

Sitter i sängen med datorn, precis ätit frukost så nu är jag mätt.. Igår pluggade jag galet, eller i en kvart.. Haha nej men runt 1 timme sammanlagt så på Fredag får jag massa cash! Så galet nice, måste börja plugga mer då! Efter skolan drog jag & Sanne till mig och kolla 5 minuter av filme "2012" men den verkade riktigt tråkig, så vi hade käkat upp ostbågarna & druckit upp colan i onödan.. :-( Haha, men det kommer fler dagar med skitmat.

Sedan var det träning & sen hem och.. plugga/äta. Idag drar jag lite tidigare från skolan, ska till tandläkaren sen hem en snabbis, packa träningsväskan & vidare till skolan där Frida&Denise&Laven ska stå i kiosken och Felicia&Sanne och resten som ska ta sprutan så jag ska väl bara.. Vara med. Kingen har ju redan tagit sprutan.. ;-)



Okej, nu måste jag SKYNDA GALET!!!!!! Ciao bitches


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0