Måndagsmorgon..

Godmorgon!

Ligger i sängen helt död. Vill sova.. Men försov mig iallafall inte idag, FRAMGÅNG!! Har lyssnat på musik och tänkt hur jävla hungrig jag faktiskt är. Så strax ska jag upp och äta frukost. Blir nog juice och hela köret. Dra på mig några kläder måste jag också göra, vilket är en kamp för mig men whatever. Skola som skola, kläder som kläder.

Bloggar kanske innan jag åker till skolan, bussen går 08:20 så jag har gott om tid på mig.


Inte idag dock. Men är iofs dödstrött hela tiden så..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din klocka ? :D

2009-11-16 @ 20:09:44
Postat av: Anonym

Jag fick den av mamma :)

2009-11-18 @ 17:24:19
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0