Lördag..

Chill chill igår =) Emma älskling fyllde år så då blev de partey. Eller vafan partey & partey men jaja. Först träffades några brudar hos Frida och vi satt där och chilla sedan drog vi vidare till Emma, fixade där oss där & sen kom resten. Det var nice iallafall & jag Sanne & Felicia sov över hos Emma efter. De var väl en såndär kortfattad version pallar inte hålla på med "ah sen gick vi in och platta håret och blabla..".

Vaknade som ni kanske förstog hos Emma och alla påstog att jag såg ut som ett djur så av med sminket och back to människa. Vi käka frukost och åkte hem. Har städat fast mamma har i princip städat hela rummet så jag går väl bara efter och klagar på det som faller mig in, vilket är allt..

Ska strax få lite pengar, måste sola & köpa cola. Måste plugga också för mina betyg är inte ljuva alltså. Har även fått tillräcklgit mycket skit för det så det är väl bara att ta tag i skolan då.. Men jag klarar det.

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0