Hemma från sjukan :)

Hemma från sjukhuset. Shit det här var det sista jag behövde men gräver man sin egna grav, ah då gör man det.. Diagnotiserad magkatarr lider jag av för tillfället. Hatar det, gör förjävla ont, uppblåst mage, ständig värk, illamående ja alltså det känns som tusen knivar i magen. Vet inte hur jag ska fixa med min kost nu, får ta och snacka med mamma. Har iallafall tuggtabletter utskrivna nu som jag hoppas hjälper mig. Har haft ont 3 dagar i sträck nu, ondast gjorde det igår.

Förövrigt så gick SO provet finemaaaang idag...! Pluggade ju från klockan 04.00 och framåt. Åkte till skolan gjorde provet och fick ont igen så jag drog hem och sedan vidare till Södersjukhuset. Massa prov, tester osv hit & dit. OCH en sak till, bedövningsmedlet man ska dricka, har fått ta det 3 gånger hittills och det är ju GALET vad det smakar skit! Varför inte lägga i.. apelsinsmak eller något? Jaja.

Sjukling är jag nu, ska ligga hemma resten av kvällen även fast jag tänkte åka & sola idag. Men mår piss och att ligga i ett solarium är det sista jag skulle vilja göra just nu.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit det är verkligen jobbigt med magkatarr jag har också och jag ääälskaar nuvalucol :)

2009-11-18 @ 16:36:32
Postat av: Anonym

Sv: Ah det är verkligen jobbigt, så jävla ont. Aa den hjälper fan :)

2009-11-18 @ 17:23:42
URL: http://pause.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA idjut ba ska ändra dina matvanor sen ba bild på donken :D

2009-11-18 @ 20:05:28
Postat av: Anonym

Hahahaha men det var innan sjukhuset

2009-11-19 @ 15:47:48
URL: http://pause.blogg.se/
Postat av: Anonym

da da da eta ti domajesh ja tak bydy tro på det .. prosta VASHE

2009-11-19 @ 16:03:02

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0