Fredagskväll + dag

Idag vaknade jag, mådde illa som vanligt osv. men bara ta och acca läget =) Skulle tydligen åka till ryska konsulatet och göra pass.. Mådde INGET vidare men vi hade "bokat tid".. Det blev inget pass tillslut av massa olika skäl så INGET RYSSLAND FÖR MIG I VINTER!! Visst älskar Ryssland, saknar de flesta där men SVERIGE kommer verkligen sitta mig i smaken nu på jullovet, skidor, gocart, fest, hemmakvällar osv. listan kan bli lång.

Hursom, efter åkte vi och köpte mer medicin och sedan vidare till Södertälje centrum(hur vi hamna där? Dont ask..). Köpte lite småsaker, sånt som inte var planerat men whatever. Sen lunchade vi. Mamma släppte av mig vid pappa ungefär och jag tog bussen till centrum därifrån och solade i 20 minuter. Hyffsat brun nu iallafall..

Sedan åkte jag & Sanne hem, gick till Ica och köpte taco-chips & guacamole och nu har jag galet ont. Shit magen straffar mig alltså.. Hon gick hem för någon kvart sen och jag har bara suttit vid datan och lyssnat på musik. Fick/vill inte gå ut idag, eller får, får jag men känner att det inte är en bra idé. Uteliv gör mig så jävla stressad och stress är något jag måste få bort ur mitt liv.

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0