Död..



Har gått runt i mjukiskläder hela jävla dagen.. Har fetaste krampen i armen efter vaccinet och har träning imorgon men skjuter inte med den armen så whatever. Skulle träffa Cami i stan idag men fick inte åka någonstans eftersom jag inte gick till skolan idag, knas =( Men kanske ska träffa hennes & Nicco imorgon stället, galet nice. Eller så drar jag på fest med Emma Sanne & Felicia, får fan se. Men har ont i armen och jag kommer bara göra illa mig om jag är ute på fest =( Haha..

Eller så träffar jag farsan imorgon och drar till Solna & kollar på hockey. Får se. Ska chilla vidare nu, bloggar nog senare också, hare braaaa..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går du på för sport?

2009-11-07 @ 12:04:27
Postat av: Anonym

Tennis & boxning.

2009-11-18 @ 17:24:54
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0