2012 - We were warned

Kom hem runt kvart i 10. Åt lite och satte mig inne på mitt rum framför datorn.. Kollade på "2012" i stan gaah.. Har ALDRIG sett någon bättre film. Helt ärligt! Älskar den ååhh.. Ska kolla på den strax igen! Fast på datorn =) Ska äta lite mer strax. Sjukt mysig dag med bästavännen idag. Och jag är så jävla impulsiv. & pinsam för den delen.. Mitt i filmen(NÄR DOM KLARAR SIG!!!!!!!!!!) så skriker jag "jaaa!!!" - "jaaaaaa!!!!" galet högt tydligen? Höll för öronen så kändes som om jag viskade men nej så var det tydligen inte. Aja, what to do. Känslorna måste ut på ett eller annat sätt, haha.

Rekommenderar verkligen filmen ÄLSKAR den, bokstavligen. 5/5 solklart!




Kom ihåg, WE WERE WARNED.. =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så fin blogg! :)

2009-11-22 @ 13:18:50
URL: http://hanshen.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0