01:21



Tjena peeps =)

Sitter fortfarande inne på rummet. Träning imorgon. Rätt chill ändå, ska till Farsta Centrum efter(?) tror jag. Får se. Behöver inte kolla på något precis så kanske bara ska fika eller något. Kanske ska träffa Nicole & Cami imorgon men tveksamt.. Saknar dom galet iallafall. Måste också planera små-grejer till nästa vecka..

- Boka tid hos "...". Kan inte berätta.. Men whatever.
- Plugga galet! Inför, ingenting? UTVECKLINGSSAMTALET!
- Köpa några småsaker till helgen =)
- Kolla upp när något chill lag spelar i Hovet och boka biljetter. =)
- KÖPA ALMENACKA ELLER KALENDER vad det nu heter..

Det var de.. Kommer säkert mer i efterhand, men det där räcker gott & väl för mig.. Måste planera dag för dag nu. Men det är enkelt och jag mår bättre utav de, antar jag. Så ska inte klaga.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0