!

Stannade hemma idag som ni kanske har märkt..! Ont i magen, som vanligt. Äter fel mat.. Eller lunch & middag är rätt men det jag äter emellen är fel. Så får bara äta gröt idag(ha-ha) men så är det! Får skylla mig själv. Har bara suttit och lyssnat på musik, kollat lite på Nederländerna-Tyskland, men det var så långtråkigt så jag gick och satte mig framför datan istället. Så nu sitter jag här.. Vill sova men då kommer jag inte kunna sova på kvällen sen. Hoppades på sol idag så jag kunde sitta ute & sola men det blev som det blev. Grått och äckligt, whatever ska inte gnälla nu.


Kommentarer
Postat av: Lisojj @

Jag är intresserad av din hårförlängning, är priset diskuterbart? ;) är det mkt hår? Alltså jag har väldigt tjockt hår och vill inte att de ska skumt ut.. Skriv svar på pea :)

2009-05-18 @ 14:20:23
Postat av: Anonym

krya på dig gumman <3

2009-05-18 @ 15:20:30

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0