Äntligen hemma..!

Hörrni, förlåt för lite bloggning men har haft lite fullt upp..!

Är allmänt sur just nu, ska inte ta ut det över er, mamma får bli offret. Igår träffade vi inte någon alls. Drog och åt pizza sen hem och ja.. Vad gjorde vi egentligen? Snackade med Katjas kille. Gullig grabb alltså. Idag har vi gjort lite allt möjligt, vaknade 10, ingen träning för mig, flera anledningar, förlåt mamma. Vi fixade oss och drog in till stan för 3 dagen i rad, love it. Kollade på mina älsklings heels. Hände en liten grej, hahaha. Slutade iallafall med att jag och Katja köpte likadana klackar, älskar dom. Tack pappa. Men hittade ett par ännu snyggare. Skit också. 15,5 cm och JAG kan gå i dom. Gud verkligen vill att jag ska köpa dom..? ;-)


Whatever. Drog till Grönan en stund. Vilda musen. Det enda vi åkte. Härligt. Åkte in till T-centralen igen och träffa Katjas kille och någon till.. Vetefan vad han heter men så är det. Dom åkte med oss en bit. Nice. Aja, blev ett lite långt inlägg men cred till den som läser.

Kommentarer
Postat av: katja

HAHAHA ojoj vilken liten grej ;)

2009-05-23 @ 22:32:33
Postat av: Anonym

ASSÅ dö vadå katjas kille

2009-05-23 @ 22:33:13
Postat av: emelie

JAG LÄSTE :D <3

2009-05-24 @ 00:46:54
URL: http://emssn.blogg.se/
Postat av: Casanova WOHO

Katja: Hahaha idiot allt var ditt fel ;(

Katja 2: Vems kille annars? ;)

Emelie: WOHO sweetie haha sötnos. <3

2009-05-24 @ 16:18:05
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0