Min fredag...!

Hej bloggen. Nu kan jag blogga igen..! Har hänt lite saker så jag inte fått sitta framför datorn men ingenting stort. Igår var jag på Grönan med Emma, Ewe & Katja, nice som vanligt...! Vi åkte det mesta och sen åkte jag & Katja hem vid 8. Ryssland vann igår mot USA också så nu är vi i slutfinal mot Kanada, synd att Sverige förlorade..

Idag vaknade jag 09.00 och låg kvar i sängen till 11. Gick inte på träningen för jag har fått en liten spricka i min hand.. Och det är den handen jag skjuter med så ja.. Vad ska jag göra på träningen då..? Gick ut med Katja istället vid 1 och kom hem ungefär 3, har bara suttit hemma och inte gjort någonting alls..

Det tar sjukt lång tid för mig att skriva det här inlägget pga min j*vla hand, gör så sjukt ont, kan inte sträcka på mina fingrar.. Ska inte gnälla nu! Hare bra sötnosar!




Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0