Sommar 2009...

Det var ett RIKTIGT j*vla sommar-väder idag, SO NICE! Så tänkte ta och skriva om vad som händer i sommar..!

Juni-resan är en resa som jag mamma & Anna åker på. I 1 vecka oftast, ibland 2. Grekland, Cypern eller Turkiet tror jag det blir. Sen kommer vi hem och då kommer jag mest chilla. Kommer säkert dra ner till pappas hus i Montenegro och fixa pool och bada och sola i massor...! I en vecka antar jag att jag kommer vara där.

Sen i juni/juli tror jag att jag & pappa ska dra ner till Tyskland och köra auto-bahn. En "bil-bana" som man får köra på hur snabbt man vill. 200km/h osv. osv, ja ni fattar. Får se vilken bil vi tar med. Antingen hyr någon eller så har pappa några att välja mellan eller en helt ny, vi får se. Kommer bli så galet nice om det nu än blir av. Brukar finnas en massa race då man kan köra mot annat folk. Love it!

Skulle vara GALET nice om pappa aldrig sålt vår älskade båt...! Helt seriöst. Ska inte "skryta" men den var HELT j*vla perfekt. Ni vet sånadär "små" lyxiga racer-båtar i filmer, EN SÅN! Och nu har vi ingen båt alls. Kanske dags att köpa en ny...? Ja, vem vet. Hoppas det iallafall..

Grönan kommer det bli massor av, det är jag 100% på. Samt grillkvällar och utekvällar, så är det ju varje sommar. Det här SKA bli den bästa sommaren, helt seriöst! Ska inte kasta bort en enda dag.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh så härligt !

2009-05-29 @ 22:36:07
Postat av: Anonym

vart i turkiet ska du?

2009-06-03 @ 18:41:33

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0