Sola..!




Hej bloggen..!

Sitter ute på en stol i solen på trädgården just nu. 15 grader ute! Vaknade vid 11, helt DÖD. Ont i magen as usual men det är mycket bättre nu, fick något lugnande medel av mamma inatt så det känns inte lika mycket nu. Idag ska jag bara dricka vatten. Spelar ingen roll om jag är hungrig, BARA vatten som sagt. Så att min magsäck får vila(?). & så har jag fått en massa äckliga utslag runt näsan, EUH säger jag bara! Känner mig så j*vla äcklig. Så ska fixa ett litet "spa" lite senare. Kan inte se ut såhär.

Men först ska jag jobba på brännan! Vilken bränna? Hahaha... Nej, men den kommer! Så först blir det sol sen blir det spa! Blogga däremellen såklart, puss!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0