Sjuk..

Stannade hemma idag från skolan..! Vaknade klockan 4 imorse, höll helt seriöst på att spy! Hade ont i magen också. Mamma sa att jag skulle fortsätta sova och väcktes klockan 9 igen av att mamma & Anna undrade ifall jag ville följa med till Arlanda, världens bästa ställe haha. Tog en ipren sen åkte vi, satte på mig mjukisdressen(orkade verkligen inte sätta på något annat). Mådde dåligt hela vägen dit men vi stanna på Donken och åt och då blev det lite bättre..!

Och nu är min syster redan på flyget, har säkert redan lyft också. Kommer sakna henne men vi ses om 2 veckor älskling..! Fikade på Waynes Coffee också, höll på att spy efter chokladen jag drack, haha..Gott var det ialf. ;-)









Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0