Piercat naveln idag..!

Tjoooo bloggen!

Det är chill här alltså! Kom hem vid 4 ungefär, visade ett par skor för mamma och hon är f*n förälskad i dom! Så ska dra till stan och köpa dom till mig,GALET SNYGGA! Piercade naveln idag också, det är också GALET nice! Såg ut som ett fängelse där inne men shit f*n jag överlevde..! Love it!

Sitter i mjukiskläder just nu men ska ut vid 6 och träffa några med Katja. Mamma ska på konferens eller någonting över helgen så jag och Katja chillar hemma själva. Härligt! JUST DET! MIN PAPPA ÄR HEMMA! Ska träffa honom på söndagen och måndagen, saknat dig så j*vla mycket!

Jag bloggar när jag kommer hem igen, eller så bloggar jag alldeles strax.
Cya



Plåster över just nu, men ska ta bort det imorgon så visar då.


Så sexig arm jag har, hahaha. Puss!

Kommentarer
Postat av: Y

as fint. gjorde det ont?

2009-05-22 @ 18:08:29
URL: http://yasues.blogg.se/
Postat av: Y

SV: aaaaj. jag ska också om jag vågar :O

2009-05-22 @ 21:42:01
URL: http://yasues.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0