Nice måndag...!

Har precis kollat klart på matchen mellan Sverige - Frankrike. 6-3 till Sverige. Väldigt bra kämpat av Frankrike faktiskt. Men Sverige är som dom är.. Grymma! :-)

Stannade hemma idag, vaknade imorse och det kändes verkligen som om att jag skulle spy så jag somnade om. Sedan kommer mamma in och är sur på mig.. Men hallå? Ska jag spy i skolan eller? Så jag har inte gjort så mycket alls idag. Bara legat i soffan och kollat på Discovery Channel, HAHA!

Helgen har varit sjukt bra! Katja sov här lördag-söndag sen på söndagen vid 2 så drog jag och Emma till Grönalund och där träffa vi Fia & Ewe. Insane var as nice! Ska dit på fredag igen tror jag, vi får se.

Några saker jag måste göra innan jag lägger mig också:

• Städa klart rummet!

• Ladda in lite ny musik till iPoden.
• USA - Schweiz på kanal 6, 20.00!
• Lösnaglar.
• Lägga fram kläder till imorgon.
• Fixa tvätten(åhh...)
• Ringa pappa!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0