Min fredag..!

Försov mig till 11 - halv 12 idag. Så det var ingen ide att gå till skolan.. Åkte till Farsta centrum med gästerna. Flickorna är så sjukt söta! Dom går i ..trean tror jag! Hittade mitt älskade läppstift från YSL i Farsta Centrum så ska dra dit och köpa det någon dag. However. Sen drog vi till Skansen. Ja ni vet, det är boring där. Bara massa djur.

Brudarna(10 år) kunde ALLA bil-märken som åkte förbi oss. Jag gick runt där och hackade för jag inte kom på vad bilen hette men dom gick runt där och skrek ut en massa. Så nu har jag lika mycket skills som dom, grym va? ;-) Såg iallafall SJUKT fina bilar idag, OH MY GOD säger jag bara. Världens snyggaste Bentley, och en massa båtar. RAWR!

Kom hem runt halv 9 och gick ut och gjorde en sak sen hem igen och precis ätit. Gästerna åker inatt klockan 2 till Arlanda och sen vidare till Kemer, Turkiet. HOW NICE? Det var det, bloggar strax, CHILLA ÄLSKLINGAR!

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0