Läkartid.. :-)

Som sagt. Sjuk idag med. Mår skit. Sov till 12, har bara degat i 2 timmar nu.. Ätit lite och tagit det lugnt. Måste bli frisk.. Eller jag måste äta RÄTT, då blir jag frisk. Har läkartid den 27 maj(alltså nästa fredag) ÄNTLIGEN! Tvingat mamma att boka ett tag nu, men nu är det klart. Har inget med magen eller hjärtat att göra den här gången. Ska till Ica kvart över 3 för att möta upp mamma där, ska posta iväg en sak sedan ska jag hem igen, kanske ska sova då...? Ganska mysigt väder ute just nu, känner inget tvång till att gå ut. Ni vet.. När det är bra väder? Då känns det som om att man ska ta vara på vädret och vara ute medan man kan, nu är det bara ..chill. Ska gå och göra te nu, puss sötnosar. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör.. ;-)

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0