Visste du att...?



• ibland får jag väldigt svårt att sätta gränser, och se vad som är rätt och fel.
• jag har en väldigt obalanserad personlighet.
• jag har inte utvecklats NÅNTING under det här läsåret...!(vad jag tycker iallafall)
• jag har en väldigt stark fobi mot folk som härmar mig med någonting. Sedan år 2006. Får en ångestfylld känsla, hat och ilska.. Allvarligt.
• jag är väldigt oseriös som person och säger emot mina föräldrar till överdrift.
• jag hatar att skämma ut mig.
• förr hade jag ENORMT svårt att ta emot kritik, taskiga kommenterar och skitsnack. NU är det tvärtemot. Jag har blivit grymt stark det senaste året. Jag tar ingen skit. JAG ÄR STÖRSTA KLIPPAN AV DOM ALLA!

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0