Tisdag..!

Ledig idag..! Vaknade vid 10 för att Katja ringde mig och berättade om en grej sen somnade jag om. Vaknade vid 11 och åkte och handlade med mamma. Kom hem och har bara suttit framför datan sen dess. Ätit massor också, F*N! Ska köra träningscykel snart(hahaha!). Lyssnat på musik har jag också gjort kom jag på nu. Fast det gör jag hela tiden ioförsig.

Pappa ringde för 10 minuter sen och sa att han beställt 1 biljett till Montenegro 7-14 juni. Frågade om jag ville följa med. Frågan är, vill jag..? Skolavslutning och allt det där. Vet inte om jag vill missa det. & pappa sa att chansen är liten att vi åker dit i sommar igen, för det är så sjukt varmt där. Men jag kan inte bada ändå? Alltså om jag åker 7-14 juni. Tackade nej, men kanske ångrar mig. Får se..

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0