Söndag....!



Så.. Vad har jag gjort medan jag inte bloggat..? Packat(dock inte packat klart..) 11 skor skulle med från början. Men det blev bara 7 skor tillslut. Fast mamma har inte kommenterat än.. Helt 100% på att det kommer sluta med att jag tar med mig 1 par skor, typiskt.. Jag har duschat också, inte plattat håret men mitt hår har inte torkat än. Ska städa upp lite i mitt rum ännu en gång och sen gå och göra klart mitt te. Kolla vädret? Gaahh.. Whatever snart är jag ändå inte i Sverige så ska inte gnälla. Regn är mysigt. Har inte tränat på flera dagar nu! SHIT! Ska sätta igång med det redan idag.. Har spelat sönder Måns Zelmerlöv - Rewind. Riktig sommar-låt, FETT nice! JUST DET! Måste ladda in massa nya låtar till iPoden.

Kroatiens väder 4 dagar framåt, how nice?





C ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan itne du ta en profilbild på dig och kanske visa din mun på nån bild som du aldrig gör?:) keep gooinnggg!!!

2009-06-14 @ 18:32:43
Postat av: Paulina

Haha profilbld = ALDRIG. Jag är ledsen. Min profil, shit my god...! Och mun..? Hur menar du då? Haha. Puss!

2009-06-14 @ 19:04:17
URL: http://pause.blogg.se/
Postat av: Anonym

Paulina är anonym

2009-06-14 @ 22:42:42
URL: http://mkatja.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0